piątek, 12 września 2014

Jak zaoszczędzić na żwirku dla kota?

Na stanie w domu mam 2 koty, długowłosego rasowego i dachowca. Główne koszty związane ze zwierzętami to jedzenie i żwirek. Na ten drugi miesięcznie wydawałam około 40zł robiąc zakupy w sklepach zoologicznych lub hipermarketach. Priorytetem przy wyborze żwirku jest dla mnie to, czy nadaje się do utylizacji w toalecie. Żwirek wymieniam co 2 tygodnie.  Metodą prób i błędów znalazłam ideał: Cat's Best Nature Gold. Za 5 litrów w sklepie stacjonarnym trzeba zapłacić około 25zł. 


I teraz najważniejsze: jak zaoszczędzić? Zamawiać większą ilość przez internet! Kupując 40 litrów z internetowego sklepu zoologicznego trzeba zapłacić około 100zł (już z wysyłką). Taka ilość starcza mi na równo 5 miesięcy.

Krótka kalkulacja: 
100zł/5miesiecy=20zł na miesiąc! Przypominam, że wcześniej zostawiałam w sklepie stacjonarnym 40zł.

Zdecydowanie polecam internetowe zakupy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz