piątek, 12 września 2014

Pomysł na niedrogi prezent

Moja bratanica kończy w tym miesiącu trzylatka i już od jakiegoś czasu myślę nad prezentem urodzinowym. Przekopałam internet i w końcu wpadła mi do głowy myśl o ciastolinie. Pod uwagę brałam głównie tą marki Play-doh. Jej cena waha się od około 60 zł do ponad 100zł. Oczywiście piszę o cenach internetowych. 
Przeglądając wczoraj ofertę Biedronki mój wzrok przykuła promocja na Plastociasto Elefun. I do tego cena: 19,99. Pomyślałam dlaczego nie? Poszukałam w internecie opinii o tej ciastolinie i okazało się, że produkt jest godny uwagi. 




 Do wyboru są zestawy:
-Plac zabaw;
-Wesoła farma;
-Świat dinozaurów;
-Burger bar;
-Sklep ze słodyczami;
-Włoska pizzeria;
-Cukiernia;
-Zestaw 6 uzupełniających kolorów.


Ja wybrałam dla bratanicy cukiernię i wesołą farmę. W każdy znajduje się 5 kolorów plastociasta i zestaw akcesoriów. Oba zestawy są dla dzieci od 3 lat.
Z wyboru jestem bardzo zadowolona. Przy zakupie ciastoliny Play-doh za ponad 60zł kupiłabym tylko jeden zestaw. W Biedronce w cenie 39,98 udało mi się upolować 2 zestawy. 
Więcej za mniej idealnie wpasowuje się w ideę oszczędzania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz